Geef ons je mening

Wij houden van service en de klant staat voor ons op nummer 1. Daarom hebben wij onze online klantenservice vernieuwd!

Waarom vragen we dit?

  1. We horen graag wat we wel en niet goed doen;
  2. Met jouw hulp kunnen we onze service verbeteren;
  3. Door jouw mening kunnen we je nog beter van dienst zijn.

 

Klantenservice bezoeken Je mening doorgeven

 

Wat biedt de vernieuwde online klantenservice

De vernieuwde online klantenservice gaan wij regelmatig actualiseren. Zo informeren wij onze klanten nu op voorhand indien er sprake is van een storing met bijvoorbeeld de betaalmethode(s) en voorzien wij je van relevante informatie.
Daarnaast bieden wij onze klanten informatie via een gerichte vraag met antwoord structuur en is er ruimte voor een actuele top 5 met meest gestelde vragen.

Doel van de online klantenservice is dat je in één oogopslag antwoord krijgt op je vraag en hoe je ons kunt bereiken, via de website of telefonisch, indien het antwoord niet toereikend is.

Heb jij suggesties om onze online klantenservice verder te verbeteren? Laat het ons dan weten via het contactformulier.