Alle Providernummers

Heb je vragen over je telefoonnummer, je prepaid saldo, je verbruik of heb je hulp nodig bij het activeren van je opwaardeercode, neem dan contact op met de klantendienst van je provider. Onderstaand vind je de contactgegevens. Zij helpen je graag verder.

Lycamobile opwaarderen

 

Lycamobile Gegevens klantenservice

Bel met je Lycamobile mobiele telefoon 1200 (of 93#) op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 21.00 uur of 's weekends tussen 09.00 en 18.00 uur

Kosten:
Wachttijd: gratis
Gesprek: €0,09/min (max. €0,36/gesprek)
Bel je met een ander toestel? Dan moet je 020 754 3030 hebben.
Vanuit het buitenland geldt +31 20 754 3030

Lebara opwaarderen

 

Lebara Gegevens klantenservice:

Dagelijks bereikbaar van 9.00 tot 21.00u
Mobiele telefoon: 1200 (€ 0.35 per gesprek)
Vaste telefoon: 0900 - 4321 321 (€ 0.35 per gesprek)
Vanuit het buitenland, indien 1200 niet werkt: +31 619 001 200

KPN Opwaarderen

 

KPN Gegevens klantenservice

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar. Let op: voor technische vragen is het noodzakelijk dat je in de buurt bent van je apparatuur. 

Bel je vanaf je KPN mobiele telefoon?
Bel dan naar: 1200 (24/7 gratis bereikbaar)

Bel je vanuit het buitenland?
Bel dan naar: +31 6 1200 1200 (tarief voor bellen uit het buitenland)

Bel je vanaf een andere mobiele/vaste telefoon? 
Bel dan naar: 0800 0105 (24/7 gratis bereikbaar)

T-Mobile Opwaarderen

T-Mobile Gegevens klantenservice

Voor klanten:
Bel gratis 1200 op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur

Voor niet-klanten:
Bel gratis 0800-7123 op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur

Vodafone Opwaarderen

Vodafone Gegevens klantenservice

Voor Vodafone-klanten:
Bel 1200
(€0,45 per gesprek, maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 en zaterdags van 8.00 tot 18.00 uur.

Voor niet-klanten:
Bel 0800-0560
(gratis, maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 en zaterdags van 9.30 tot 18.00 uur.)

Ortel Opwaarderen

Ortel Gegevens klantenservice

Ortel is elke werkdag telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur:

1200 (gratis vanaf uw Ortel nummer)
0900-1612000 (35 cent per gesprek)

L-mobi opwaarderen

L-mobi Gegevens klantenservice

Bel: +31 20 363 62 31
WhatsApp: +31 20 363 62 31

Er zijn geen extra kosten verbonden voor het bellen naar L-mobi klantenservice vanuit uw prepaid beltegoed of bundel.

GT mobile Opwaarderen

GT mobile Gegevens klantenservice

 

Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de Klantenservice.

U kunt telefonisch contact opnemen met de GT Mobile Klantenservice, doordeweeks van 9.00 tot 21.00 en in het weekend van 9.00 tot 18.00. Bel 1200 met uw GT Mobile of 020 754 3033 met een andere provider of een vast toestel.

Klantenservice gesprek: € 0,09/min (max. € 0,36/gesprek).

De onderstaande providers zijn helaas niet meer beschikbaar voor een herlading via onze site, maar we hebben de profielnummers bewaard om je te helpen als je die nodig heeft.

Delight Gegevens klantenservice

Bel gratis de Delight Klantenservice op 1200 vanaf uw Delight Mobile, of bel naar +31 659 000 200 van elke andere telefoon (kosten variëren per provider). De Delight Klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar van 09:00 t/m 20:00 uur.

Hi Gegevens klantenservice

De Hi Klantenservice staat je graag te woord en is bereikbaar op:

Maandag t/m vrijdag 07:00 uur – 22:00 uur
Zaterdag 08:00 uur – 18:00 uur
Zon- en feestdagen Gesloten

Je kunt ons bereiken door 1200 te bellen vanaf je mobiel (06-12001200 vanaf een vaste telefoon).

Als je wilt verlengen kun je dit direct online zelf regelen via Mijn Hi of gratis contact opnemen met Hi via 0800 0346. Uiteraard kun je ook verlengen in een van de Hi Winkels.

Vectone Gegevens klantenservice

Neem gratis contact op met de klantenservice door 1200 te bellen vanaf je Vectone Mobile of anders op +31 (0)6 59 000 222 vanaf elke andere telefoon (hier kunnen kosten van een andere provider van toepassing zijn).

Onze klantenservice is 7 dagen per week, van 9:00 AM tot 8:00 PM bereikbaar.

Telfort Gegevens klantenservice

Bel met 0900 9596
€ 0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten.

Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.

Openingstijden
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Zondag*: gesloten
Feestdagen*: gesloten

* Heb je een vraag over Telfort Interactieve TV? Dan kun je ons op zon- en feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur bereiken.

Telefoon verloren of gestolen?
Blokkeer je telefoon via het keuzemenu van 0900 9596 (24 uur per dag, 7 dagen per week).

Buitenland
Vanuit het buitenland kun je ons bereiken op +31 88 7650 200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Tele2 Gegevens klantenservice

020-7544444 / 1200 (lokaal tarief)
De klantenservice is open van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.
Zondag zijn we open van 12.00 tot 19.00 uur

Blokkeren simkaart bij diefstal of verlies: 0800-2199
Instellen / afluisteren Voicemail Tele2 Mobiel: 1233
Opvragen Prepaid Beltegoed: *111#

Vanuit het buitenland
Klantenservice vanuit het buitenland - +31-640191602
Blokkeren simkaart bij diefstal of verlies - +31-640192025
Instellen / afluisteren Voicemail Mobiel - +31-640192939

Toggle Klantenservice 

Neem contact op met de klantenservice:

Bel gratis 1200 met uw toggle

Bel 020 754 3022 met een andere telefoon

Bel +31685951200 vanuit het buitenland

Email ons op cs@togglemobile.nl